>evsahibi takım saha avantajını kullandı, şimdi önümüzdeki maçlara bakacağız

>
gece üçe kadar seçim programlarını izledim, sabah sıcakta zar zor uyanıp işe doğru yola çıktım, tam bebek’e yaklaştığım sırada “ütüyü prizden çıkarmadım” şüphesine kapılıp taksiye atlayıp geri döndüm ve tabii ki de ütüyü fişten çıkardığımı görüp kendime saydıgım küfürlerle tekrar işe doğru yola koyuldum. kendimi bir an önce ofise atıp bu şahane(!) sabahı bitirmeden önce, ofise giden sokağın başındaki bakkaldan gazete alayım dedim.

gece zaplayarak izlediğim binbeşyüz seçim programından ve sabahki ütü saçmalığından dolayı bir hayli dalgınım, dışardan gazeteleri seçip tam bakkala gireceğim sırada sol tarafımdan bir mikrofon ve kamera yaklaşıp bir ses “alman televizyonundan geliyoruz, seçimleri değerlendirir misiniz bize?” demesin mi? böyle durumlarda genel eğilimim hemen “hayır” deyip uzaklaşmaktır ama bu sefer gafil avlandım, kamera çoktan çekime başlamıştı, çekimi yapan kadıncağız da yüzüme umutla bakıyordu, kıramadım, başladım konuşmaya. “Ne diyorsunuz AKP’nin bu kadar çok oy almasına diye sorunca, “ee beklediğimiz bir sonuçtu bu, pek şaşırmadım” dedim. Peki neye bağlıyorsunuz bu başarıyı deyince de “iktidarda olmanın avantajlarını iyi kullandılar, kampanya döneminde çok çalıştılar, sosyal yardımlar vs. tabii ordunun müdahalesi de milletin ona aksi yönde bir irade göstermesine neden oldu.” diye cevap verdim.

konuşuyorum ama ne dediğimden emin değilim, “sanırım saçmalıyorum” diye paniğim ama bir yandan da sakinim, tuhaf bir durum. bir ara “sol yok ki memlekette, pek çok insan üç sağ partiden birini seçmek zorunda kaldı ve en iyilerini yani AKP’yi seçti” dedim. son olarak da “bundan sonra geleceğe bakmak lazım (cumhurbaşkanlığı seçimleri vs.) uzlaşma arayacaklarını tahmin ediyorum.” deyip bitirdim. kadın çok teşekkür etti, ben sersemlemiş bir şekilde bakkala girdim, baktım beni biraz daha çektikten sonra bir başka kurban aramak üzere istiklal caddesine çıktılar.

sonra ofise gelip arkadaşlara anlatırken fark ettim ki, maç değerlendirmesi yapan bir teknik direktör gibi konuşmuşum :) allahtan alman televizyonuydu, kimse izleyemez.

guten tag :)

Advertisements

10 thoughts on “>evsahibi takım saha avantajını kullandı, şimdi önümüzdeki maçlara bakacağız

  1. >hmmmmben millete alın hayrını görün derken, benim için üzücü olan tanınırlık olayının müsebbibi olarak diğer bloggıları itham etmiştim..ama şimdi bu sen veri ışığında düşünüyorum da, sanki sende de böyle gizliden yıldız olma eğilimi mi var ne?!.. :)) hani istemem yan cebime koy, gibi.. baksana uluslararası kanallara demeç vermeler felan..eh biraz da yıldız tozu dökülmüş sanki. elin almanı bile gelip seni seçiyor 15 milyonluk istanbul’dan.. :)ahhh. güldüm sabah sabah. (yeni kalktım da)eh ahdim olsun! bulucam o röportajı. almanya’daki eşi dostu aramaya başladım bile.. nasıl mı eşgal vereceğim? o da benim sırrım.. :)sevgiler..

  2. >Tüh!Keşke hemen kasedi isteyip, youtube’a koysaydın. Süper reyting yaptırırdık, seyredip seyredip.:)Kısmet. Neyse, artık dreamsact’ın çalışmasının sonucunu beklemek gerekecek.

  3. >halid,yok bea, haksızlık ediyosun valla bana, ben ki bu ara istiklal’de sabahın köründen itibaren pusuya yatmış çekim ekiplerinden kaçıcam diye yolumu değiştirip arka sokaklara dalan bi insanım (bu sabah da show tv cıktı karsıma, hemen bir tükkana girip kurtuldum kendilerinden) bu almanlara yakalanışım tamamen dalgınlıktan. yıldız tozu falan hikaye yani :)röportajın da peşini bırakmanı reca ediyorum, şöhretten fena halde tırsarım ben. salinger ekolündenim. (iyi yazarlıktan ziyade saklanma bakımından tabii :)sevgiler

  4. >sevgili neolitik;kendi açıklamalarınla kendini ele veriyorsun. ben de her gün taksimdeyim ama hiç kaçtığımı hatırlamıyorum. zira peşimde hiç koşmuyorlar.. :))bulucam o kaseti!

  5. >neocum sapıklara dikkât et istiklâl’de e mi? tâkip ediyorlarmış diye duydum. bunlar saplantılı insanlar hakkaten dikkât etmek lâzım. bir kaset uğruna, valla ne olur ne olmaz.. :Pp

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s