>Primavera’nın Doğumu

>

Ol kavimler kavşağında rüzgarı dindiren kitabeler doğumlara aşinaydı. Velakin atiden gelen posta güvercinleri bu seferkine pek sevindiler. Devr-i hazanın üç bilgesi, süzüldü Frigya’nın ebr-i nalanına. Kırık bir lirin telleriyle ta Kırım’a kadar güzide bir evladı müjdelediler.

İpek hafifliğinde atlar kuzeyden meşe yapraklarında şebnemler getirdiler. Güneyin nemli faunasından bir antilop, gündüz düşlerini bağışladı. Çançiçekleri batı semalarına dağılıp sessiz kahkahalar serptiler üzerine. Doğu gösterdi ve kaçırdı dingin iç çekişlerini: özlemeyi öğretti ona.


not: dogumgunum bugun. bu metni birkac yıl önce sevgilim yazmisti “8 kasım icin” diye… icimden geldi okudum bu sabah. yukardaki satırların yazarıyla türlü badireler ve fırtınalar sonrası bir süredir tekrar birlikteyiz. biliyorum neolitik hanım’in sayfasinda bu tür bilgiler görmeye alışık değilsiniz ama madem özel bir gün ve özel bir metni paylaştim sizinle, bunu da söyliyeyim dedim. böyle işte.. (yüz kere yazıp sildim su paragrafı, ne zor seymis yahu! ben yine kitaptı, ressamdı öyle şeyler yazayım)
Advertisements

8 thoughts on “>Primavera’nın Doğumu

  1. >nedenmiş! çok güzel oldu bunu yazman, çok hoşuma gitti. çünkü hangi ruh hallaerinde olduğunu bilmeyiz ki neolitk hanım, sen sadece diğer şeyleri yazarsan. ama artık biliyoruz o diğer şeylere hangi ruh haliyle baktığını, ya da tahmin edebiliyoruz, diyeyim. sonra hem… amaaan boşver, içim sevinçle kıpır kıpır oldu nedense, çok sevindim. hadi bakalım çok ama çok güzel ve uzun ömürlü bir ilişkiniz olsun. kavga edin ama barışın da sonra.neolitik hanım, doğumgünün kutlu olsun, bu yıl istediğin her şey olsun, gelecek yıla bakarız sonra.sevgiler, öpücükler. kendinize çok iyi bakın.

  2. >Neocuğum,Kutlu olsun!Tabii ya, akrep burcundayız artık, hatırlamalıydım.:)Mutlu, keyifli, sağlıklı, gönlünce geçecek bir yeni yaş dilerim sana.Sevdiklerinle birlikte…:))

  3. >özürlerimle birlikte geldim, geç kalmadım umarım neocum.. bak şimdi sana ne anlatacağım: dur dur anlatıyorum sabırsızlanma..:P 5 kasım annemin, 6 kasım rahmetli babamın ve 7 kasım da en küçük erkek kardeşimin doğumgünü. 8’e de sen geldin, hoşgeldin ve iyi ki de..:))bu yıl annem ve kardeşim aramızda yoktu. babam zâten 21 yıldır yok. zor oldu anlayacağın. ben hiç değilse senin yanında olayım be canım. geç meç.. idâre edersin bu zevzek arkadaşını umarım.seni ne kadar tanıdığım (nicelik ve nitelik bakımından) hiiiç önemli değil. bir şekilde hayâtımdasın. varsın. ve öyle hissediyorum ki hep de kalacaksın. bunu nasıl bildiğimi sorma. öyle işte.. nice yaşlara, sevdiğin şeylerle birlikte gir inşallah! buna fırtına abimiz de dahil olsun. ne olsa seni hakediyor görünüyor valla. anladın sen onu! ;)

  4. >pericim,çok teşekkür ederim, yazarken senin sevineceğini tahmin ettim ve bu bana cesaret verdi biraz. ketum akrepler için kolay değil böyle şeyleri yazmak :)güzel doğumgünü dileğin için de teşekkür ederim, dedigin gibi bu yıl iyi olsun, diğerlerine de bakarız ;)sevgiler, öpücükler. ***elif, teşekkür ederim. bu yıl doğumgünümü kutlayanlar arasına blog vasıtasıyla tanıdığım arkadaşlarım da katıldığı için ayrıca mutluyum :)***gülçin,ne güzel bir dilekmiş bu :) duymamıştım, çok teşekkür ederim. ***ekmekci kız,tabii akreplerin zamanı geldi yahu :) yeni yaş dileklerin için çok teşekkürler. ***candancım,ne demek özürler felan, lafı mı olur aramızda? sen o güzel kalbinle gelmissin, ötesi var mı?demek kasım senin icin ardısık dogumgunleri ayıymış, ben de bu halkaya eklendiğim için pek sevindim :) doğru dedin birbirimizin hayatındayız artık, bunu ben de aynen senin gibi hissediyorum. arada sessizliklerimiz oluyor ama ben sayfana uğrayıp bir seyler yazdıgını görünce sevindirik oluyorum -bu ara yorum yazma tembelliğinden muzdaribim ama takip ediyorum herkesi- . doğumgünü dileklerin için teşekkür ederim, “fırtına abi” tabiri de çok hoşuma gitti ;) bundan sonra ondan bahsederken öyle diyim ben. valla haketme durumları karışık biraz, eli kalem tutuyor diye vurulduk biz de zamanında lakin dil pabuç gibi çıktı sonradan. neyse, iyiyiz şimdilik. hayırlısı.

  5. >hiii, ah şu fani dünyanın bitmez işleri. şimdi gördüm neolitik hanım. ama kutlamanın 7 gün 7 gece olanı makbuldür. yarın da girip yine kutlarım ben :) mutlu yıllar.sevgiler.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s