>neo’nun yeni aşkı

>bir süredir bir aşk üçgeninin parçasıyım, evdekinin yeri ayrı, o her zaman kalbimin ilk sahibi ama şimdilerde yeni bir tutku var hayatımda. dün gece kollarımdaydı, çok güzeldi” diye başlayan “juicy” bir cümle kursam “amanin neo’ya da bak, sayfaya kimse uğramaz oldu diye niyeti bozdu, cık cık” dersiniz diy mi?

aslında endişeye mahal yok, yukardaki cümle doğru ama üçgenin diğer iki kişisi badem ve mutti adlı kediler. arkadaşımın yelpaze kuyruklu tekir kedisi mutti’yle tanışıp, yumuşacık ipek gibi karnını sevince, koca patilerini sıkıştırınca ve de hiç tırmık yemeyince, “aa kedi böyle bir şey de olabiliyormuş” dedim. malum bizim badem hanım hırçındır biraz, öyle karnını sevmek, patilerini sıkıştırmak söz konusu bile olamaz. şimdi ben mutti’yi sevip eve gidince, bizimki kokusunu alıyor tabiy, iyice huysuzlanıp habire söyleniyor, “demek hayatında yeni bir kedi var ha, al sana tırmık al sana koltuk kenarını parça pincik etmece” diye canıma okuyor. olsun onun huysuzluğu da güzel, mutti’nin yumuşaklığı da. bu arada kedi fotoğrafçılığı diye bir iş kolu varsa ben ondan yapmak istiyorum artık, özellikle tekir kedileri çekeyim mesela?


Advertisements

8 thoughts on “>neo’nun yeni aşkı

  1. >Kesinnn!Yap şu tekir fotoğrafçılığı işini, Neocum.Yukardan 3. ve aşağıdan 3. -ay, bunların ikisi de aynı şeymiş, neyse işte ortadaki diyelim- fotoya bayıldım!:))

  2. >hafif abi (bey) :)ısırın valla, hiiç sesi çıkmaz, öyle munis bi şey kendisi. …ekmekçi kız, evet ya, o nasıl yatış diyil mi? bir de odada başkaları da varken, -sahibi de dahil- gelip benim kucağıma yatmıyor mu, bayılıyorum :)…şule,al bence pişman olmazsın, bilakis bunca zamandır niye almadım dersin. ozan da bayılır hem. kedili hayat iyidir.

  3. >nalan,sonradan gördüm yorumlarını. badem'le ilgili önerin üzerine giller'a girip baktım, 2011 icin gonderebilirim fotograf ama mevcutlar dısında daha iyi bi seyler cekebilir miyim diye de heyecanlandım simdi :)

  4. >enfes şeyler çekersin hem de :)bana sadece 15 günlüğüne gelen misafir gümüş hanım bile konuk oldu takvime. her gün yeni bir kedi mıncıklıyor gibi oluyorum, takvim masamda hep gözümün önünde :)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s