>kitabım çıkıyor!

>


farkındasınızdır bir süredir bloga şöyle dişe dokunur bi şeyler yazamıyorum, “ofiste işler yogun” falan diyorum ama işin aslı başka. size söylememek için kendimi zor tutuyordum fekat artık herşey kesinleşti, bir aksilik olma ihtimali yok gibi, söyleyebilirim: ben bir polisiye yazdım a dostlar! :) kendimi disipline ettim ve kaç zamandır kafamda çevirip durduğum hikayeyi yazmaya başladım. epeydir üzerinde düşündüğümden, karakterler falan da belli olduğundan bilgisayarın başına oturunca tıkır tıkır yazılmaya başlamasın mı roman? ben de şaştım kaldım, bunca zamandır niye yapmamışım diye hayıflandım, yazdıkça açıldı, yazdıkça aktı gitti hikaye. Yazın sonunda başladım, hatta buraya yazsam mı dedim, çok heyecanlıydım çünkü hem de endişeli, sonra kendime güvenemedim, “amaan sen şimdi üç-beş sayfa yazar bırakırsın, sonra ahali haklı olarak “neo, senin bi roman vardı, nooldu o?” diye sorarlar, kemküm edersin” diyerek söylememeye karar verdim. ama kendimi nasıl zor tuttum anlatamam, hele bitirdiğim gün, yazıyım dedim, sonra yine içimdeki pimpirik ve temkin kardeşler devreye girdi, “basılacağı ne belli, du bakalım, yayınlanmayla ilgili olumlu bir işaret gör hele, sonra yazarsın.” uzatmayayım, iletişimdi oğlak yayınlarıydı, bir sürü yere gitti kitap, epey haber bekledim, sonunda iletişim’den “basalım” haberi geldi ve ben havalara uçtum! hayatta pek az şeye bu kadar sevinmişimdir herhalde. tabii sonrasında bir sürü yazışma, editörlük işi, düzelti vs. oldu. mayıs başında çıkması planlanıyor, kapak bitti, iç sayfaların tasarımı da tamam. konusundan uzun uzun bahsetmiyim şimdi, ama kapaktan da anlaşılacağı üzere kuzgun adlı karakterin üzerine kurulu, bir çeviri bürosu var, boyacıköy’de oturuyor, sakin bir hayatı var ama pek uzun sürmüyor o sakinlik, sevgilisi ortadan kayboluyor, cinayetle suçlanıyor ve de olaylar gelişiyor. 



ehem bir 1 nisan şakasıyla daha karşınızdayım efenim. Bilmem bu yıl da kandırabildim mi sizi?
neolitik 
the yalancı çoban
Advertisements

17 thoughts on “>kitabım çıkıyor!

  1. >aa aşkolsun neo! ben her seferinde kanıyorum sana. oysa çok sevinmiştim. bu hafta kitapçıya gidecektim, kesin alayım,hemen okuyayım, dedim. hmmm… tuhaf oldu içim şimdi. aa bana bu akşam acayip bir iş teklifi geldi. o da mı 1 nisan şakasıydı acaba? hay allah iyice paranoyak oldum:) olur mu olmaz mı emin değilim, yani yapabilir miyim işi bilmiyorum. netleşsin, sana yazacağım.sevgiler çok.*şaka iyiydi, kutlarım, ama şaka olmasına çok üzüldüm. bence şu polisiye hikayeni yazmaya başla.

  2. >Neolitik Hanım,Daha önce Ertuğrul Özkök'ün sizi keşfettiğine inandığım gibi kitabınızın çıkmasına da inandım.Çok mu safım??:-))Keşke yazsanız.SevgilerEmel

  3. >yaaaaaa olmaz ki ama :))) ciddi diilsin di mi bu şaka konusunda bu sefer? peki ya resimdeki kitap? offf araştırmaya da vakit yok ki derse giriyorum!! Çok hainsin neolitik hanım çook :D

  4. >E pes diyorum başka da birşey demiyorum. Valla ne kandırıkçısınız. Gerçekten inandım! Aaaaa ne güzel neolitik hanımın kitabı çıkıyormuş dedim. "Hatta en zor edebi tür olan polisiye yazmış, bravo valla"diye de içimde hafif bir kıskançlık dalgası geçmedi değil.

  5. >Şimdiiii, ben şaşırmadım!Hatta, bu sabah aklımdan "Neo bu sene n'apacak acaba?" düşüncesi de geçti. Ve bu seneki şaka, yine harika olmuş!Dilerim, seneye sadece "şaka" olarak kalmaz ve gerçek olur.Yalancı Çoban Neo, bu defa "aa! gerçekmiş yahu" diye şaşırtır.:))

  6. >he hee :) ben de yemedim bu sefer. geçen sefer güzelce yemiştim ya, onu sindiremedim daha demek :Pama yine güzel olmuş. kitabın kapak tasarımı da ayrıca hoş.

  7. >Ben seni tebrik etmeye gelmiştim oysa buraya. Çok fenasın, çok. Ceza olarak cidden otur yaz şunu. Gerçekten de ilk paragrafta yazdığın gibi olduğunu göreceksin ve gerçekten de o yayınevinden basılacak. İnan bana.

  8. >Bu sene kandıramadın Neocum, çünkü geçen yıldan hazırlıklıyım. Geçen yılki köşe yazarı oldum yazında nasılda tufaya düşmüştüm. Ama ne yalan söyleyeyim yine güzel bir kurgu ve ben daha dünden düşündüm acaba Neo bu sene nasıl bir nisan yazısı yazacak deyu. Tebrik ediyorum üstadım, yine harikasın…

  9. >Evet yine salak gibi kandim, gafil avlandim. En fenasi ne guzel gider gitmez alirim, kutuphanemdeki yeni turk polisiyeleri rafina dizerim diye heveslendim.Hof.

  10. >periciğim,bu seferki biraz zalim bir şaka oldu, yazarken fark ettim ama diyorlar ya "yazının şehveti"ne kapıldım :) iş teklifin şaka değildir, iş nedir bilmiyorum ama yazıyla ilgiliyse hiç endişelenme, şahane bi şekilde yaparsın, sen de biliyorsun. benden de çok sevgiler….emel,şaka yazma işinde fena diyilim diy mi? :) öyle büyük çaplı bir şey yazmak üzere bilgisayar başına oturmak beni fena korkutuyor, belki bir gün yaparım. sevgiler…elif,:) resimdeki kitabı bizzat kendim yaptım, "kendi kitabını yap" diye bir web sitesinden program indirdim, iletisim logolarını kopyaladım kitapların üzerinden vee bir kitabım oldu. haince biraz gercekten :) …gamlı baykuş,kandırıkçı olsun diye uğraştık efenim :) nisan 1 şakaları işinde bi noktaya geldim, belki polisiye de olur bir gün. …ekmekçi kız,seni kandıramayacağımı tahmin etmiştim :) şaka gerçek olsun isterim ben de, ama seneye biraz iyimser bir dilek olur :) bu sene fena kandırdım, seneye ne yapsam da kandıramam artık diye düşünüyorum :)…şule,tasarım fena olmadı bence de. olmadı kapak tasarımı işine girerim eheh :)…oya hanım,öyle mi dersiniz? ;)…aslı,ben de bir blogda görsem kesin kıskanırdım böyle bir haberi :)…arzucuğum,bi cezayı hakettim sanırım bu seneyi şakayla, zalimce oldu biraz :) ama belki bi vesile de olur bi yandan, yazma fikrine alışırım. …hafif abi,kızdırdım sizi de sanırım. bi daa olmaz, zati yemezsiniz de bi dahakini :)…gülçin,hayal gerçekleşirse, ispat etmek ve sizi inandırabilmek için şahitler falan gerekecek :)sevgiler…güneşli günler,her sene işim zorlaşıyor, seneye bi şey bulabilir miyim emin değilim. üstad felan diyerek beni mahcup ediyorsunuz efenim :)…deniz, hmm demek gecen sene de kandırmışım. benim de bir polisiye rafım var, türk polisiyeler rafı zayıf biraz, sırf onu doldurmak için yazayım diyorum :)…sena,oltayı çekip, yeni yazı koyuyorum :) bu arada geçen iki senedeki oltalara bakmak isteyen olursa diye linkleri aşağıda:neolitik'ten yılın transferihttp://neolitikhanim.blogspot.com/2009/04/neolitikten-yln-transferi.html—afrika'ya taşınıyorumafrika'ya taşınıyorumhttp://neolitikhanim.blogspot.com/2008/04/afrikaya-tanyorum.html…nalan, evet farkındayım, seneye "ehehe bu sene yemiycem" diye gelecek çok kişi olacak, işim zor. :)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s