>doğumgünüsü :)

>

ailece severek takip ettiğimiz beynelmilel astrolog susan miller abla bu ay için biz akreplere şahane şeyler yazmış, müthiş yenilikler, güzellikler, şansımız bolmuş, çok şukela bi kasım ayı bizi bekliyormuş. isabetli tahminlerinin hastasıyız kendisinin, daha önce hep olumsuz şeyleri bildiğine şahitlik ettik ama olsun bu sefer ümitliyiz. doğum günüm, güzel bir rüyayla başladı, hemencecik uyanmasam daha şahane olurdu lakin ona da eyvallah, bugün olumlu hislerle doluyum :)

fotoğraf flickr’dan, paris’in ünlü makaroncusu ladurée memleketimize geliyormuş, fiyatlar kuyumcu ayarında ama olsun, tadımlık bi şeyler alıcaz artık.

Advertisements

8 thoughts on “>doğumgünüsü :)

  1. >neo hanımcıııma derhal nice yıllara diyeyim dedim. hatta bununla da kalmayıp önce sağlık ve huzur, sonra seyahat, kitap, film, abur cubur, bunların hepsi için de para dileyeyim. hepi börtleeek suuuyuuuuu!

  2. >neocum canım:) şahane bir ay değil şahane bir yıl olsun.makaron denizlerinde yüz de doygunluktan almaya bile tenezzül etme. (allahım, niye sana hep yeme içme ile ilgili dileklerde bulunmak geçiyor içimden, valla bilmiyorum)yanisi, iyi ki doğdun neooooo:)

  3. >mutlu yaşlar, yıllar olsun sevgili neo! dilerim her şey gönlünce olsun bu ay, bu yıl ve bi ömür. bu arada susan'ı ben de takip ediyorum; kadın valla biliyor!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s