>"yine yazı bekleriz"

>


şarkının sözlerini tümüyle sevdim diyemem, biraz ağlak da buluyorum lakin “yine yazı bekleriz” diyor ya, ona hastayım. hava kapalı, bu 1 nisan’da geleneksel şakamı yapamadım, şöyle yaratıcı, yine kandırıcı bi hikaye gelmedi aklıma. neyse, güzel şarkı, dinleyin.
Advertisements

4 thoughts on “>"yine yazı bekleriz"

  1. >Aaaa evet ya! Hani nerde bu senenin bir nisan şakası. Geçen sene kitabım çıkıyor diye yazıp beni heyecandan ikiye katlamayı başarmıştın. Yoksa bu senede benim gibi senin içinde mi zor geçiyor?

  2. >bir süredir aklımdaydı, neocum bu yıl nasıl bir şaka yapacak, diye. her yıl kanıyorudm sana ya, bu yıl hazırlıklıydım güya, bu yıl ki şakan da böyle oldu, yine sen kazandın:)öpüyorum çok canım neo.

  3. >deniz,turgut berkes ne isabetli sormuş! bence de kış neden var? hollanda o kadar kışlı bi memleket mi? bana ingiltere'den filan iyimiş gibi gelir hep.. yanılmışım demek….gamlı baykuş,birkaç gün düşündüm bu yılın şakasını ama yaratıcı bi şey bulamadım. zaten dedim herkes bekliyodur, kimseye yutturamam, bu senenin şakası, şaka olmaması oldu :) …periciğim,kazandım diy mi? :) yine soğudu hava, bulutlar toplaştı diye de canım sıkıldı.ben de öpüyor, kucaklıyorum periciğim.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s