“her aileye üç kedi şart!” NTE*

kedi bulma ve yerleştirme maceralarımız tüm hızıyla sürüyor. geçen haftanın kedisi kirloş patisini mi sürttü nedir, yine yuva arayan kedilerle karşınızdayım. bir arkadaşımın bahçesinde yaşayan duman’ın birbirinden şapşi 5 yavrusu olmuş, birinin talibi var, birine de bugün bulduk. geriye kaldı üç şapşi, görüyorsunuz, çok ama çok tatlılar :)

bi ara niyeti bozup badem’e kardeş alsam mı dedim ama malum huysuz ve tatlı bi kedi kendisi, şu ileri yaşlarında huzurunu kaçırmak, rahatını bozmak da istemedim. kedim olmasa iki yavruyu alırdım diye düşünüyorum, iki kedi aynı anda alınırsa travma yaşanmıyor pek, birbirlerini oyalıyorlar, hem evde iki kat neşe oluyor.

tabi başlangıç için bir tane de olur. belki sonra bir tane arkadaş alınır. sonra bi tane daha, derken hoşgeldiniz kedili kadının dünyasına :) şaka yapıyorum, kedili hayat isteyen birileri varsa aranızda, ya da isteyen birilerini tanıyorsanız, haberdar edersiniz belki şu minnoşlardan diye yazıyorum…

neolitik
the cat whisperer :)

*NeoliTikHanım

7 thoughts on ““her aileye üç kedi şart!” NTE*

  1. Ben de bıktım inan, Neo. Şimdi nöbetteyim, aslında çok yoğun nöbet, ama bakınıyorum yine de bir yerlere. Benim yazı da kaybolmuş sanırım, header bile eski hâlinde, o sorun değil de bu arızalar ömür törpüsü.

    Yavrular çok tatlı, ben şapşik kelimesini çok kullanırım, şapşi de iyiymiş:)

    Sen nerede yazarsan bakarım, ben sevdiğim yazıları kedi gibi takip ederim, inan.

    Sevgiler çok.

    p.s.: Yazı saçma sapan olabilir canım, kusura bakma, burası çok yoğun, çok!

  2. wordpress’e üç arkadaşınla giriş yapmışsın, şahane olmuş:) tina olmasa ben üçünü birden alırım, biri tepemde, ikisi kucağımda,
    ooo ooh saadete bak. ben zaten başbakınımızın her eve üç çocuk önerisini sevinçle karşılamıştım, doğruya doğru. o olamıyorsa, üç kedi de olur, arkasından çok istediğim kaz ve keçi ve bir de kara kaplumbası aldım mıydı, ev de 9. katta zaten, dünyayı sel götürse bize bi şey olmaz:)

    zaman geçsin burayı süslersin sen. hayırlı olsun.
    sevgiler.

  3. justineciğim,

    kolay gelsin sana. o yogunlukta ses vermişsin ya, çok kıymetli benim için.

    blogger gerçekten usandırdı, bi de bu wordpress ne oyuncaklı, ne güzel bi şeymiş, blogspot cin ali gibi kaldı yanında :) (anında sattım görüyo musun? ;) bi sürü tema var, görsel olarak da daha çok sevdim, bakalım.

    şapşiler’e gidip gelip bakıyorum, çok acayipler, büyüyüp normal, bildiğin kedi olacaklar ama şu halleri yok mu? tam ısırmalık, yemelik :)

    çok sevgiler.

  4. periciğim,

    arkadaşlar süper diyil mi? üç silahşörler! insan ne isim koyacağını şaşırır bunlara.

    kaz, keçi ve kara kaplumbağasına tilkiyi de ekleyelim. insana alışık olanları var, küçükten alırsan kedi gibi takılıyorlar evde :)

    süslerim buraları dediğin gibi, zaten zırt pırt tema değiştiriyorum, henüz tam hakim sayılmam ama eğlenceli geliyor. her zaman beklerim :)

    sevgiler çok.

Leave a Reply

