göl kenarı günlüğü

yine sapanca, yine su gibi akan zaman, rüzgar, güneş, bulut, pazar alışverişi, bu sefer erik, bahçedeki şezlongda mayışma, bol kahkahalı sohbetler, göl kenarında yürüyüş, köpekler, kediler, atlar, ördekler… bir sıra yeşil, bi sıra dikilen biber fideleri, toprakla haşır neşir olmanın benzersiz terapi etkisi, keşke hayat hep böyle geçse hayalleri… sonra yine şehir, yine ofis. Pıff!

fotoğraflar için tıklayın

bu arada sapanca seyahatlerimin ev sahibi, ofis arkadaşım e’yi de heveslendirdim, yakında onun da bir blogu olucak, kendisini takdim ederim artık burdan. bu notu mahsus yazdım ki bir an önce harekete geçsin.

6 thoughts on “göl kenarı günlüğü

  1. canım neocum,
    “toprakla haşır neşir olmanın benzersiz terapi etkisi” yok bu yazıda. fotoğraflar güzel, ortam nefis, ama neo ezbere konuşuyor. canım benim… sıkıntılar çabucak geçsin.

    e’yi bekliyoruz. senin arkadaşın, bizim de arkadaşımız.

    öpüyorum çok. sevgiler.

  2. canım peri,

    kendime geleyim, telafi ederim. ezbere oldu biliyorum, üç kere başlayıp sildim, bu bile zor çıktı. halbusi komik hikayeler vardı sapanca’dan. arkadaşımla bizimki diye yanlış arabaya binip, hiç tanımadığımız bir adama turuncu camgüzelleri vereyazdık :) tarçın diye çok komik, tilki bozuntusu bi köpek vardı, onunla maceralar vs.

    neyse, iyi olurum ben.

    ben de öptüm çok.

  3. hey justine :)

    sıkı bir dalga yedim, neşemi bulamıyorum hala ama iyiyim. bu nası iyi dersen, öyle :) cumartesi bi toplantı var, o bi geçsin yeşil sahalara fırtına gibi dönücem, bitsin artık bu takımdan ayrı düz koşu :) teşekkür ederim yokladığın için, çok iyi geliyor böyle şeyler.

Leave a Reply

