from zagreb with love ♥

başlığı ünlü james bond filminden yürüttüm (from russia with love) ^-^. afişinde “jams bond’la, yeni kadınları, yeni düşmanları ve inanılmaz maceralarıyla tanışın” diyordu. benimkinde yeni yemekler, yeni yerler ve inanılmaz olmasa da maceralar olacak işte. bildiğiniz neolitik hanım seyahatte.

biraz araştırma yaptım tabiy gitmeden, güzel parklar varmış, bira çeşitleri, türlü müzeler… müzelerden biri ilginç, twitter’da yazdım, kırık kalpler müzesi. bitmiş ilişkilerden kalan objeler, komik/hüzünlü hikayeleriyle sergileniyormuş. giderim belki…

dönene kadar şu gizemli ağacı tanıyan biri çıkar diye umuyorum. ben yokken ağacıma iyi bakın :)

fotoğraf: lonely planet sitesinden:

http://www.lonelyplanet.com/croatia/zagreb/images/dolac-market-stall-zagreb$20359-2

9 thoughts on “from zagreb with love ♥

  1. iyi yolculuklar Neo, Zagreb’e selamlarımı söyle. şirin tramvaylara binmeden dönme. ah, bir de her çeşmesine para at.

    sevgiler.

    gülçin

  2. geldim ben :) sağolun iyi dilekleriniz için. güzel bir yolculuk oldu, kırık kalpler müzesine de gidebildim, katedral felan derken araya bir de botanik bahçesi sıkıştırdım. arası soğumadan yazıcam, söz.

    tabii bol bol fotoğraf da olucak.

    sevgiler

  3. Hoşgeldiiiin. İyi geçtiğine çok sevindim. Kendine gelince biraz, gezdiğini, gördüğünü, yediğini, içtiğini ama illa ki Kırık Kalpler Müzesi’ni anlat Neocuğum, uzun uzun, olur mu? :)

  4. pa’cığım,

    birazdan fotoğrafları yükleyeceğim. müzeden epey malzeme var, onu ayrıca yazayım diyorum. yer yer dokunaklı bulmakla beraber, çıkışta gözyaşı, yara bandı desenli tişörtleri, çantaları görünce, “ülen ayrılık acısı bildiğin nakde tahvil ediliyor burda!” diye kıllanmadım değil :) ama olsun, yine de ilginç bir deneyimdi.

Leave a Reply

