güzel atlar ülkesinden…

pers imparatorluğuna yıllık vergilerini, gönderdikleri o meşhur güzel atlarıyla öderlermiş kapadokyalılar, ismi de oradan geliyormuş. gittim, epey gezdim, o güzel atlardan pek iz yok ama etkileyici bir coğrafyaymış, anlatıldığı kadar varmış. akşam vakit bulursam yazayım.

sonrasında eskişehir’e gittim, artık kanıksandı belki ama orayı da anlatmamak olmaz şimdi, evdekiler ne vaziyette, porsuk kenarı nasıl yeşillenmiş, çiçeklenmiş, dondurmalar, pino hamburgerler vs. periciğim neşeli olur mu bilemiyorum eskişehir yazım, yapıcaz bi şeyler artık :)

Advertisements

8 thoughts on “güzel atlar ülkesinden…

  1. olmaz mı! eskişehir’i mutlaka yaz. seviyorum eskişehir’i. arçil’e dedim ki geçen gün; “bak, eskişehir’de bir okul kazansan da olur, çok iyidir orası.” peki, neden iyi? senin eskişehir yazıların öyle bir duygu bırakıyor da ondan, neocum.

    sevgiler çok, çok.

  2. Ben de bu hafta sonu gittim, duyuyordum ama gözle görmek lazımmış. Ne muhteşem bir yermiş, hayat dolu cıvıl cıvıl, sürprizli. Heyecanla bekliyorum yazıyı.

    Sevgiler

    Ülker

  3. Neocum yaa, sayfanı açıp tepedeki makaronlarla her selamlaşmamda, Paris’te gördüğüm her makaroncuda seni anışımı hatırlıyorum.
    Açıklayabilmiş miyimdir?
    :-)

  4. periciğim,

    eskişehir’de öğrenci olmak gerçekten güzel, hele şimdilerde daha da iyi gibi geliyor. istanbul’un trafikti, kalabalıktı eziyeti yok, vakit geçirecek çok mekan var, fiyatlar makul… okul olarak ne istiyor arçil bilmiyorum ama iletişim fakültesi iyidir, güzel sanatlar, eğitim fakültesi de öyle.

    benden de çok sevgiler.

    ***

    ülker,

    diy mi? anlattığım kadar var yani? :) tabiy ben artık orada yaşamayan, ara ara giden biri olarak yazıyorum, keşfedemediğim yenilikler de vardır kesin. yazıyı da yazıcam inşallah.

    ***

    ekmekçiğim :)

    canım ya, demek beni andın, ahh… paris notlarını okudum fırsat buldukça, çok da iç geçirdim, o ekmekler, tatlılar. şehir de fena diyil tabiy :P

    makaron candır.

  5. Hoşgeldin Neo, nasılsın, nasıl geçti tatilin? Pardon yazacaktın değil mi, acele ediyorum yine;p
    Beni soracak olursan sıcaktan eriyorum, gözlerinden öper, güzel yazılarını hasretle beklediğimi itiraf ederim.

    p.s.: İşte, böyle böyle saçma cümleler kurdurur sıcak adama! Hemen yaz hadi, fotolarla tabii. Çok çok sevgiler, serin günler diliyorum ben;p

  6. hoşbulduk justine, iyiyim, tatil de iyi geçti. kapadokya kısmı biraz yorucuydu ama memnun kaldık gittiğimiz turdan.

    sıcak memleketin ortak derdi, bol buzlu, içine limon dilimlenmiş suyla geçici serinlikler yaşıyorum, bi de renkli pipetlerim var, onlarla içince havalı oluyo :)

    çok serinlikler :)

  7. ah be neolitik hanımcığım, ürgüp’teki okul günlerimi hatırlattınız bana. sonra da eskişehir’e yaklaşırkenki kırmızı toprağın yağmurla sevişmesini ve tam da o sırada tren yolcusu oluşumu…

    hep böyle tatlı tatlı anlatın siz yav :)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s