aranan ağaç bulundu :)

ofisin arka bahçesindeki ağacın gizemi burgazada’da çözüldü :) haftasonu, birkaç gündür kayıp olan kediyi aramak üzere gittiğim -gizemli ağaçlar, kayıp kediler, işte benim hayatım ;)- arkadaşımın evinde “türkiye’nin ağaçları” kitabını görünce hemen karıştırmaya başladım. tahminlerden yola çıkarak bakınca, arayışım uzun sürmedi: küçük meyveli trabzon hurması imiş bizim ağaç. yaprakların şekli, çan gibi minik sarı çiçekleri (gerçi bizimkinin üstündekiler kuru ama olsun), uzun boyu ile tıpatıp bizim ağacı anlatıyordu. internetten kitabın içeriğine ulaşamadım, başka forum ve sitelerden de baktım, evet küçük hurma kesinlikle… böylece hayatımdaki bi gizemi aydınlatmış oldum.

bakmayın neşeli tonda yazıyorum ama kedinin hala kayıp oluşu canımızı sıkıyor. adadaki kedi sahipleri, aramaya devam edin, bazen iki hafta sonra çıkıp geliyorlar filan diye moral verdi ama bakalım…

9 thoughts on “aranan ağaç bulundu :)

  1. Hey, yaşasın!
    Aklımdaydı ağaç Neocuğum, çok iyi oldu gizemin aydınlanması;)
    Kedi olayını unutmuşum sanırım ben, ya da hiç bilmiyorum. Kafam ne çok karışık, belki de boş, bomboş!;p
    Sarıldım.

  2. ekmekçi kız,

    yok, ses çıkmadı. daha iyi bir eve yerleşti diye düşünmek istiyoruz.

    ***

    justine,

    ben de sevindim bulduğumuza :)

    kayıp kedi olayını twitter’a yazmıştım, burda ilk kez yazıyorum, bilmemen normal :) bir arkadaş adada ev kiraladı, kedisini de götürdü haliyle. üç hafta gayet güzel yaşadı, sokağa filan kaçmadan ama birkaç gündür yok.

    benim de başım ağrıyor bugün, çok nadirdir başımın ağrıması, ağrı + şaşkınlık içindeyim.

    sen hala istanbul’da mısın? arkeoloji müzesine gittin mi? gitmediysen git mutlaka, müze de bahçesi de çok güzel.

    ben de sarıldım

  3. Tabii tabii, defalarca gittim, Neocuğum, gitmesem sanki biraz ayıp olurdu, bilirsin işte, okuduğun bölüm durumu;p En son iki yıl önce gitmişimdir, Topkapı sarayı ile komşu olup “neredeyse” aynı bahçeyi paylaşmalarına bayılıyorum. Ben bu sefer sadece Kariye ve Ayasofya’yı görmek istedim. Bu yaşa geldim hâlâ görmedim diye üzülüyordum. İkisi de çok güzel. Sultanahmet öylesine bir ziyaretti, girelim mi dedik, girdik. Sevmedim ben. Daha önce Süleymaniye’ye gitmiştim, orası çok etkileyiciydi, aynı şeyi hissedemedim, belki kalabalık, şu bu, bilemem artık.
    Aslında İstanbul’da turist olamam ben, burada okudum, devamlı geldiğim ve kaldığım bir şehir ama gezgin olma duygusunu seviyorum. Bu duygu sorumluluk gerektirmez, bilirsin;)
    Ve son olarak müzelerden daha çok bahçelerinde oturmayı seviyorum ben. Gözlerimi kapayıp, dinlenmeyi, çay, kahve içmeyi. Çok dinlendirici çok.

    Yine çenem düştü, kaçtım. A, bir de çok geçmiş olsun baş ağrısı beterdir.

  4. hay allah, çam devirmişim bilmeden :) arkeologa müzeye git denir mi a şaşkın neo?

    ayasofya’yı gezdim ama şimdi iskele kaldırılmış halini görmek istiyorum. müze kartım da var, giderim sonbaharda diyorum.

    ağrı kesici aldım, iyi geldi. şimdi iyiyim.

  5. Gözünüz aydın, ne güzel bu merak ve öğrenme azmi. Bu ağaç kitabını almalı sanırım. Merak ettiğim o kadar çok ağaç oluyor ki. Umarım kedi de döner gelir.
    Ya da dileyelim mutlu olsun gittiğ. yerde.

  6. Teşekkürler Işın. Kitap gerçekten çok kapsamlı, ben de alayım diyorum. Tam adı “Türkiye’nin Ağaçları ve Çalıları”. NTV yayınlarından çıkmış.

    Şehirden adaya gelen kediler sık kayboluyormuş, adada yaşayan kedi sahipleri öyle dediler, umutluyuz ama dediğiniz gibi, gelmezse de mutlu olsun gittiği yerde.

  7. öyle olsaydı keşke :) haftasonu kayıp kedi ilanlarına bi cevap geldi, bizimkine benzer bi tekir görmüşler bahçelerinde. gidip bakıldı ama kedi gelmemiş bi daha. takipte arkadaşlar.

    sevgiler

Leave a Reply

