bayramlık badem şekeri :)

içinde badem olan beyaz şekerleri bildiniz mi? onları çok severdim ben, incecik  jelatine sarılı çikolataların arasına serpiştirilmiş olurdu, “al, çekinme bi tane daha al” denilince çok sevinirdim. bu bayram badem’iniz benden :) maşallah diyin olur mu, geçenlerde hasta oldu badem hanım, yeni iyileşti.

pilates yapıcam diye aldığım matı çok beğendi, bana da spor yapmamak için bi bahane oldu :)

bu arada bakmak isterseniz flickr’da birkaç kare daha var. neşeli bayramlar.
http://www.flickr.com/photos/21753746@N06/

4 thoughts on “bayramlık badem şekeri :)

  1. maşallah, çok, çok güzel badem. büyük geçmiş olsun tekrar. azıcık süzülmüş yüzü sanki, ama daha da güzel olmuş, gözleri büyümüş yüzünde:) hava azıcık serin ya, bizim tina da pikenin altında yanımdaydı:) böyle güven içinde, benimle sarmaş dolaş yattığında, yataktan hemen kalkamıyorum. uzanabildiğim yerden bir kitap alıp okudum biraz ya,o-hoo-ooo ne zamana kadar, hiç uyanacağı yok. yavaşça kalktım yanından.

    o şekerleri ben de çok severdim. hep de az mı olurdu, istediğin kadar yiyemezdin sanki. insanın aklına gelmiyor şimdi de bir sürü alıp, yemek.

    neşeli bayramlar, neocum. bu bayramı sen hakettin;)

    sevgiler.

    not: sen gerçekten ve tutarlı bir şekilde eflatun, mor hayranısın:)

  2. teşekkür ederim periciğim… evet süzüldü badem, biraz kilosu vardı, hastalık iştahını kesince göbeği küçüldü, fit bi şey oldu :) badem de uyuyor çokça, illa ki ayak ucumda ya da kucağımda.

    bu bayram bi yere gitmedim. daha önce bahsettim belki, her bayram yola çıkmaktan yoruldum biraz, o telaşlı kalabalığın içinde olmak içimden gelmiyor hiç. şehirde sakin bir bayram geçirmeye karar verdim.

    doğru dedin, o şekerler az olurdu şekerliğin içinde, o yüzden mi tatlıydı acaba?

    sabah çocukluk arkadaşım nükü aradı bayram kutlaması için, kars’a taşınıp, eski bir rus evinden çevrilen askeri lojmanda yaşamaya başladılar. yüksek tavanlı, büyük pencereli bir evmiş, bahçesi, bahçede salıncağı falan varmış. ev güzelmiş ama şehirden şikayet etti, pahalıymış, hiçbir şey yokmuş. ben üç gün kalmış ve beğenmiştim, yaşamak için zor bi yer sanırım. kışın gelirim dedim, çok kar yağdığında, bol bol kitap getiririm, kutu oyunları vs. karlar altında bir rus evinde geçirilecek birkaç günü hayal etmek hoşuma gitti.

    bayramı ben hak ettim demek? öyle mi dersin? ^-^

    o matı bi arkadaşa ısmarlamıştım, renk belirtmemiştim ama mor almış :) var bi hayranlık gerçekten.

    uzun yazdım, gevezeliğim tuttu. size de iyi bayramlar, arçil’e, tina’ya selamlar.

  3. ekmekci hanımcığım,

    hakkaten bu bayram bek ıssız buralar. iyi yaptın ses vermekle. iyiyim, badem de iyi. şehirde kalan arkadaşlara bayram ziyaretleri yapıyorum. bi gün kadıköy, bi gün sarıyer. onu dışında gelsin diziler, gitsin filmler :)

    sevgiler çok.

Leave a Reply

